Mijn lijst met blogs

17 augustus, 2011

De zoete droom


Daar in het dorp staat een oude berk
                             Hoog, oud en sterk
                     De bast vertoont een landkaart
                   Van landen waar ik nog heen wil gaan
                         Ik heb ze in mijn hart bewaard
                                 Ooit zal ik gaan
                                 Ik zal er komen
                      Dankzij jou, jij mooie boom
                                Zijn die reizen
                               Even, heel even 
                         Een zachte zoete droom


                             Betty Mans
                                                       foto: Betty Mans




 


 


2 opmerkingen:

  1. hallo Betty

    Wat mooi allemaal zeg.
    Jammer genoeg heb ik die inspiratie nog niet.
    Ik wil dit graag bij sommige foto's ook gaan doen.
    Nu google ik ze nog met de naam van de schrijver.
    Gr. Louisa

    BeantwoordenVerwijderen